مسعود جعفری جوزانی گفت: برای ساخت این فیلم با سرمایه گذار خارجی وارد مذاکره شدیم و مراحل پیش تولید نیز آغاز شد اما در مرحله فیلمبرداری توقیف و نیمه کاره رها شد و اگر فرصتی دست دهند این فیلم را برای فرزندان ایران خواهم ساخت.

در چشم باد

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود جعفری جوزانی کارگردان سینمای ایران با بیان این مطلب به تازه‌ترین فعالیت های خود اشاره کرد و گفت: نگارش جدیدترین فیلمنامه خودم را با نام «یعقوب لیث» به پایان رسانده ام و توسط انتشارات «آنا، پناه» در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شد و با استقبال خوبی نیز روبرو شد.

وی درباره فیلمنامه «یعقوب لیث» توضیح داد: این فیلمنامه بخش مهمی از تاریخ ایران را که کمتر به آن پراخت شده، بیان می کند. یعقوب لیث در راستای حفاظت و پاسداشت زبان و ادب فارسی دلاوری های بسیاری کرده و از کیان و اصالت زبان مادری ایرانیان دفاع کرده است. ولی در این حوزه شناختی کمتر به او پرداخته شده است و اگر شرایط تولید فراهم شود؛ لحظه ای در ساخت آن درنگ نمی کنم.

کارگردان فیلم «جاده های سرد» که فیلمنامه «کوروش کبیر» را در دست تولید داشت گفت: برای ساخت این فیلم با سرمایه گذار خارجی وارد مذاکره شدیم و مراحل پیش تولید نیز آغاز شد اما در مرحله فیلمبرداری توقیف و نیمه کاره رها شد و اگر فرصتی دست دهند این فیلم را برای فرزندان ایران خواهم ساخت.

کد خبر 871613
منبع: خبرآنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا هاشمزهی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    0 0
    سپاس فراوان آریو برزن شاید وقتی دیگر
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    0 0
    درود بر شما هنرمند و فرزند دلیر ایران از اقای شریعتمداری بپرسین میگه جومونگ بهتره و یکم هم اگه بشه مفاخر افغانی ....
    • سرباز رهبر IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      0 0
      کوروش هر کی بود غرب زده نبود وااااااااااااای
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    0 0
    خیلی ،عالیه،چرا ما بزرگان خودمان رانادیده بگیریم.